22 квітня 2025 року здобувачі освіти 4 курсу освітньої програми Фармація у супроводі викладачів кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації доцента Ольги Рогулі та асистента Олени Шуванової відвідали тренінг «Типи відвідувачів» бізнес-тренерки Аптечної мережі «АНЦ» Олени Негоди.
Під час тренінгу розглянуто основи комунікації з клієнтами, сегментованими за психографічними критеріями. Здобувачі освіти дізналися як знайти підхід до будь-якої людини, що завітає в аптеку, звертаючи увагу й на спрямованість відвідувача — на результат, на спілкування чи на власні вимоги, розібралися у відмінностях спілкування з чоловіками та жінками. Цікавим виявився той факт, що, за статистикою аптечної мережі «АНЦ», жінки складають близько 80% відвідувачів. Як зазначила пані Олена, фундаментом успішної комунікації є розуміння клієнта та правильний підхід до нього, а це надзвичайно важливо для майбутніх фармацевтів.