Кафедра утворена шляхом злиття кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу з кафедрою управління та забезпечення якості у фармації. Завідувачем новоствореної кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації призначено доктора фармацевтичних наук, професора Малого Володимира Валентиновича.
Колектив кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації націлений на плідну працю та готовий до нових досягнень і наукових здобутків, чому сприяє постійне фахове удосконалення, яке набуло особливої актуальності в умовах воєнного стану, внаслідок яких освітній процес перемістився онлайн.
Кафедра менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації є випусковою за спеціальностями 226 Фармація, промислова фармація та 075 Маркетинг. Більш ніж за 30 років діяльності кафедрою підготовлено і видано 10 підручників, понад 50 навчальних посібників, більш як 100 методичних рекомендацій, які сприяють підвищенню якості підготовки здобувачів вищої освіти. Розроблено 2 гіпертекстових електронних підручника.
Результати наукових досліджень кафедри опубліковані в більше 5000 наукових праць, з яких 5 монографій, більше 1000 статей в іноземних фахових журналах. За проведеними науковими дослідженнями на кафедрі захищено 4 докторських і 33 кандидатських дисертацій. Розроблено та запропоновано для практичного використання понад 100 науково-методичних рекомендацій. Зареєстровано 100 методик як нововведення та отримано більше 100 свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір. Сьогодні на кафедрі працюють 6 докторів наук та 16 кандидатів наук.
Науково-практичні розробки з розвитку фармацевтичного ринку на основі теорії менеджменту та маркетингу проводяться за такими напрямами:
- теоретичні та науково-прикладні засади маркетингового управління в системі лікарського забезпечення населення;
- удосконалення стратегічного й адаптивного управління фармацевтичними підприємствами;
- науково-методичне обґрунтування стейкхолдерської моделі відносин у фармації;
- методологія формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі окремих фармакотерапевтичних груп;
- оптимізація лікарського забезпечення окремих контингентів хворих на основі маркетингових та фармакоекономічних досліджень;
- науково-методичне обґрунтування маркетингової доступності лікарських засобів;
- науково-методичне обґрунтування соціально орієнтованої асортиментної політики виробничих фармацевтичних підприємств;
- оптимізація виробничо-комерційної діяльності фармацевтичних підприємств на засадах маркетингового та логістичного управління;
- дослідження комплексу маркетингових комунікацій у фармації, удосконалення методів просування лікарських засобів фармацевтичними підприємствами;
- розвиток digital-комунікацій на фармацевтичних підприємствах;
- вивчення та моделювання поведінки споживачів лікарських засобів;
- обґрунтування методичних підходів до лікарського забезпечення населення в умовах впровадження сімейної медицини;
- науково-практичні розробки оцінки якісних та кількісних показників брендів лікарських засобів;
- удосконалення маркетингових складових конкурентоспроможності фармацевтичного підприємства;
- науково-практичні розробки впливу брендування на споживання лікарських засобів;
- дослідження особливостей брендування лікарських засобів;
- оцінка та управління лояльністю до бренду лікарських засобів;
- дослідження ролі емоційного інтелекту в роботі фармацевтичних організацій;
- удосконалення підходів до управління стресом та особливості врегулювання конфліктів на різних рівнях управління;
- науково-практичне обґрунтування оцінки лояльності споживачів до аптечного закладу та лікарських засобів.