28 листопада 2024 року на кафедрі менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Національного фармацевтичного університету відбулася лекція-дискусія з вибіркового освітнього компонента «Інструменти діджитал-маркетингу» для студентів 3-го курсу освітньої програми «Фармація» на тему «Соціальні мережі. Маркетинг впливу». У заході також взяли участь здобувачі освітніх програм «Менеджмент» (денної та заочної форми навчання) і «Маркетинг»

28 листопада 2024 року на кафедрі менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Національного фармацевтичного університету відбулася лекція-дискусія з вибіркового освітнього компонента «Інструменти діджитал-маркетингу» для студентів 3-го курсу освітньої програми «Фармація» на тему «Соціальні мережі. Маркетинг впливу». У заході також взяли участь здобувачі освітніх програм «Менеджмент» (денної та заочної форми навчання) і «Маркетинг»

28 листопада 2024 року на кафедрі менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Національного фармацевтичного університету відбулася лекція-дискусія з вибіркового освітнього компонента «Інструменти діджитал-маркетингу» для студентів 3-го курсу освітньої програми «Фармація» на тему «Соціальні мережі. Маркетинг впливу». У заході також взяли участь здобувачі освітніх програм «Менеджмент» (денної та заочної форми навчання) і «Маркетинг». Лектором та модератором дискусії виступила доцентка, кандидатка фармацевтичних наук Світлана ЖАДЬКО.

Запрошеними спікерами стали Дмитро КАДУШКІН, начальник відділу e-commerce, та Богдан МАКСИМЕНКО, SMM-менеджер. Мережа аптек АНЦ, яка налічує 1 100 аптек у 140 містах України та понад 7 000 співробітників, активно впроваджує цифрову та технологічну трансформацію бізнес-процесів. Вивчення її досвіду є важливим для формування компетентностей, на які орієнтовані освітні компоненти кафедри, зокрема вибірковий компонент «Інструменти діджитал-маркетингу».

Лекція розпочалася у традиційному форматі. Після викладення теоретичного матеріалу Світланою ЖАДЬКО здобувачі, гості та викладачі долучилися до обговорення практичних аспектів цифрового маркетингу в аптечній мережі «АНЦ».

Студентки Варвара БОНДАРУК, Олена ТОРЛОВА та Катерина СТЕГНІЄНКО представили результати власного дослідницького проєкту щодо ролі соціальних мереж, маркетингу впливу та колаборацій «АНЦ» з відомими брендами у загальній стратегії маркетингу компанії. Вони підкреслили зростання аудиторії у соціальних мережах компанії та описали особливості аудиторії та контенту кожної платформи. Презентація отримала високу оцінку від запрошених спікерів.

Дмитро КАДУШКІН розповів про роль діджитал-маркетингу в загальній стратегії компанії, описав канали залучення та утримання клієнтів, а також навів приклади інструментів для діджитал-маркетингу та аналітики. Він продемонстрував роботу омніканального маркетингу, що включає вебсайт і різні види прямих розсилок. Студенти дізналися, що діджитал-маркетологу необхідно поєднувати аналітичні та креативні навички, а найкращим маркетингом є вдосконалення продукту.

Богдан МАКСИМЕНКО ознайомив аудиторію зі стратегією використання соціальних мереж у компанії «АНЦ». Він розповів про органічне зростання аудиторії, секрети створення контенту для різних платформ, інструменти взаємодії з блогерами та конкретні кейси маркетингу впливу. Особливо яскравими були приклади використання мемів, ситуативного контенту та трендів у роботі SMM-фахівців.

На завершення HR-менеджер аптечної мережі «АНЦ» Ірина НІКІТЕНКО розповіла про можливості для студентів II-V курсів отримати свій перший професійний досвід і розпочати кар’єру в компанії «АНЦ» ще під час навчання в університеті.

Ця подія стала не лише джерелом нових знань, але й потужною мотивацією для всіх учасників. Лекція-дискусія показала, як теоретичні знання можуть бути застосовані на практиці у реальному бізнесі. Кожен студент отримав натхнення для подальшого навчання та професійного розвитку, адже сучасний світ відкриває безліч можливостей для тих, хто прагне навчатися, вдосконалюватися і не боїться змінювати майбутнє.