30 січня 2025 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Світлана Жадько прочитала гостьову лекцію «Традиційні і новітні форми маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку» у Житомирському базовому фаховому фармацевтичному коледжі. Лекція відбулась у рамках роботи гуртка фармацевтичних дисциплін

30 січня 2025 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Світлана Жадько прочитала гостьову лекцію «Традиційні і новітні форми маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку» у Житомирському базовому фаховому фармацевтичному коледжі. Лекція відбулась у рамках роботи гуртка фармацевтичних дисциплін

 30 січня 2025 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Світлана Жадько прочитала гостьову лекцію «Традиційні і новітні форми маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку» у Житомирському базовому фаховому фармацевтичному коледжі. Лекція відбулась у рамках роботи гуртка фармацевтичних дисциплін.

Лектором було охарактеризовано основні інструменти маркетингових комунікацій, які традиційно використовуються у фармацевтичному маркетингу, та сучасні тренди, що формують нові підходи до просування лікарських засобів і медичних виробів.

 Під час лекції охарактеризовано сучасний стан ринку реклами в Україні та показано стрімкий розвиток сегменту Digital (Internet) Media реклами, висвітлені особливості застосування традиційних методів маркетингових комунікацій у фармацевтичному секторі, вплив цифрових технологій на зміну маркетингових стратегій, роль соціальних мереж та контент-маркетингу у взаємодії з цільовою аудиторією тощо.

30 січня 2025 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Світлана Жадько прочитала гостьову лекцію «Традиційні і новітні форми маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку» у Житомирському базовому фаховому фармацевтичному коледжі. Лекція відбулась у рамках роботи гуртка фармацевтичних дисциплін 30 січня 2025 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Світлана Жадько прочитала гостьову лекцію «Традиційні і новітні форми маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку» у Житомирському базовому фаховому фармацевтичному коледжі. Лекція відбулась у рамках роботи гуртка фармацевтичних дисциплін 30 січня 2025 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Світлана Жадько прочитала гостьову лекцію «Традиційні і новітні форми маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку» у Житомирському базовому фаховому фармацевтичному коледжі. Лекція відбулась у рамках роботи гуртка фармацевтичних дисциплін 30 січня 2025 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації Світлана Жадько прочитала гостьову лекцію «Традиційні і новітні форми маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку» у Житомирському базовому фаховому фармацевтичному коледжі. Лекція відбулась у рамках роботи гуртка фармацевтичних дисциплін